20160928

Kandidati koji su vrijedni vaše/naše pažnje/glasa - Filip Jonjić

Nakon nekoliko objavljenih intervjua sa nosiocima kandidatskih lista stranaka u Zenici, posljednjih nekoliko dana kampanje ću objaviti intervju sa ljudima za koje smatram da trebaju biti vijećnici u GV Zenica. Razgovarao sam sa Filipom Jonjićem koji se nalazi na kandidatskoj listi SDP-a pod rednim brojme #12. Zanimljiv mi je post na facebooku njegove sestre Maje koja je svojim prijateljima pokušala objasniti zašto trebaju glasati baš #zaFilipa. Od svega što je Maja napisala ja sam zapamtio dvije stvari. Prva stvar je to što tokom poplava iz 2014. godine kada je volonterski radio od prvog do posljednjeg dana, kako Maja kaže, nema ni jednu fotografiju jer nije ni tada, a ni sada ne želi skupljati jeftine političke poene na tuđoj muci. Druga stvar koju sam upamtio je to da mu je najveća nagrada od djece, sa kojom radi u Pazariću u javnoj ustanovi, njihov osmjeh i međusobno poštovanje koje grade. 
Njegov pristup takvim životnim situacijama je jedna od stvari zbog kojih sam mu odlučio pružiti svoje povjerenje. Ukoliko ja kao njegov glasač budem nezadovoljan njegovim angažmanom upozoren je da ću mu "skakati po glavi". Taj moj uslov je prihvatio bez ikakvog oklijevanja. 
Želio sam da mi Filip kratko objasni zašto se kandidovao za Gradsko vijeće i šta on misli raditi ukoliko postane vijećnik. 


Kažite nam nešto o sebi, ukratko se predstavite.

Moje ime je Filip Jonjić. Rođen sam 2.4.1986. u Zenici. Po završetku gimnazije u Zenici, svoje školovanje sam nastavio na Poljoprivrednom fakultetu u Osijeku, gdje sam stekao zvanje diplomiranog inženjera agronomije i magistra struke.
Zaposlen sam u JU Zavod za zbrinjavanje mentalno invalidne djece i omladine Pazarić, gdje kao radni terapeut obučavam korisnike za rad u raznim oblastima poljoprivredne proizvodnje.

Koji je razlog Vaše kandidature za gradsko vijeće?

Glavni razlog zbog kojeg sam se odlučio na kandidaturu jeste nemar i katastrofalni odnos dosadašnjih vlasti u Gradu Zenici prema mladima, što je rezultiralo masovnim iseljavanjem naših prijatelja, poznanika i sugrađana. Još jedan razlog je iz interesne sfere mladih, a to je stanje u zeničkom sportu, koji je zbog nestručnosti, politikanstva, nepotizma, mita i korupcije bačen na koljena. 

Ako se nešto ne promijeni vidim veliki broj mladih iz Zenice u Njemačkoj...


Koje su to oblasti kojima ćete posebnu pažnju posvetiti ukoliko postanete vijećnik?

Svoj angažman u Gradskom vijeću Grada Zenice želim prvenstveno posvetiti rješavanju problema masovnog odlaska mladih ljudi iz našeg grada, zatim depolitizacije i pravednije raspodjele budžetskih sredstava u zeničkim sportu, te revitalizaciji poljoprivredne proizvodnje.

Koji su to konkretni potezi koje planirate učiniti u toj oblasti?

Predložiti ću niz inicijativa, koje će stvoriti povoljnije uvjete za mlade ljude Grada Zenice. Između ostalog, stvaranje bolje poslovne klime za investitore, kako bi otvorili više radnih mjesta, ukidanje poreza na prvu stambenu nekretninu za mlade bračne parove, više zabavnih i kulturnih sadržaja. Što se tiče NK Čelik pridržavati ću se memoranduma potpisanog sa predstavnicima navijačkih udruženja, te sa više novaca revitalizirati neke od sadašnjih vlasti zaboravljene sportove, kao što je ragbi.
Hitno naručiti izradu nove strategije za poljoprivredu te infrastrukturnu strategiju kako bi se došlo do bespovratnih sredstava europskih IPAA fondova. Naime naša nesposobna vlast je uspjela da samo naš Grad Zenica nema pravo aplicirati na IPAA fondove od svih općina iz cijelog kantona. Izradio sam okvirni dio poljoprivredne strategije koji se nalazi u mom programu za razvoj poljoprivrede naše lokalne zajednice.

Kakvu Zenicu vidite u naredne četiri godine?

Ukoliko dođe do promjene vlasti, sa velikim brojem malih obrta i jasnim razvojnim ciljem, urbanim centrom kantona, i poljoprivredno jakim ruralnim dijelom Grada. Ukoliko se to pak ne desi, vidim mnogo mladih ljudi u Njemačkoj.

Vijećnici su tu da služe Vama jer ih plaćate...!


Koja je Vaša poruka mladim ljudima Zenice?

Informirajte se o budžetu i politici koju vode vaši vijećnici u Gradskom vijeću. Budžetska sredstva su novac svih nas poreskih obveznika, a svi vi imate pravo da postavite svoje prioritete za njegovu raspodjelu. Budite kritični prema svojim vijećnicima i zahtijevajte da rade svoj posao, oni su tu da služe vama, jer ih vi plaćate. Upravo ću takav vijećnik biti, služiti ću Vama i svoj izvještaj o radu ću podnositi samo Vama!

Poslao bi jednu poruku i starijoj populaciji. Hoćete li tek onog dana kada zadnji od nas ode shvatiti, da škole, igrališta i parkovi izgledaju sablasno, da su vaš dom samo zidovi, da Zenica nema dušu bez vaše djece i unučadi. Podržite ovu mladu listu SDP-a, daj te nam priliku da mi mladi napokon gradimo našu budućnost. Dok nije kasno.

Nema komentara:

Objavi komentar

Kako biti dobar vijećnik (o)pozicije u GV Zenica

Prije skoro deset godina sam na pisao tekst o tadasnjem sazivu Gradskog vijeca Grada Zenica . Sa ove vremenske distance čini s...