20160921

4 pitanja za nosioce listi kandidata za GV Zenica - Mladen Simić Socijaldemokratska partija i Ekrem Tuka Savez za bolju budućnost - na koje nećemo dobiti odgovore

Moja ideja je bila da obavim intervju sa nosiocima kandidatskih listi za GV Zenica. Najavio sam da je obavljen razgovor sa nosiocima listi te da su pristali na intervju: Sanja Renić (Naša stranka), Adnan Šabani (Snaga centra), Goran Bulajić (Demokratska fronta), Mladen Simić (Socijaldemokratska partija), Ekrem Tuka (Savez za bolju budućnost). Nosilac liste Spahija Kozlić (Stranka demokratske akcije) nije odgovarao na poruke ni na mailove niti na posredne kontake koje sam pokušao ostvariti, tako da se više nisam ni trudio da dođem do njega. 30.8.2016. sam im svima poslao upit vezan za moju ideju da obavim kratki intervju sa njima na što su pristali svi pobrojani. Nakon toga sam im poslao pitanja i čekao odgovore. Naravno, imao sam razumijevanja i strpljenja za njihove obaveze tokom predizborne kampanje te u skladu s tim neke od njih povremeno podsjećao da mi pošalju odgovore. 
Namjera je bila da pokušam korisnicima društvenih mreža, ujedno biračima ovog grada, posebno neodlučnim na neki način pomoći pri odluci za koga da glasaju. Cyberbosanka je super objasnila zašto su lokalni izbori bitni i koliko je važno da građani izađu na birališta. Nadam se da su objavljeni intervjui barem malo pomogli nekome u toj odluci. Pored toga to je bila odlična prilika nosiocima lista da se još jednom predstave javnosti i potencijalnim biračima potpuno besplatno. 

Danas i sutra sam trebao objaviti preostala dva intervjua i to nosioca kandidatskih list SDP-a i SBB-a za GV Zenica. Međutim to se neće desiti. Razlog tome je što nisam dobio odgovore. Nosiocima, Simiću i Tuki, sam poslao  pitanja na vrijeme, kao i ostalima, te nakon što sam ih po nekoliko puta podsjećao da mi dostave odgovore to se nije desilo. I bez obzira što odgovore nisu dostavili ipak su odgovorili na posljednje pitanje iz intervjua koje glasi "Ukoliko postanete vijećnik kako mislite komunicirati sa građanima?". Odgovor na to pitanje su dali svojim postupkom koji je više nego jasan. Ukoliko zaista postanu vijećnici ja se iskreno nadam da sa ostalim građanima neće komunicirati kao što je to bio slučaj sa mnom.

Odgovornost...

Moje poimanje politike je potpuno drugačije od onoga što je trenutno kod nas na sceni prisutno. Maštam da jednog dana u političkom životu stvori praksa preuzimanja odgovornost za izrečeno/obećano, ali izgleda da ćemo se još načekati da to doživimo.

Nema komentara:

Objavi komentar

Kako biti dobar vijećnik (o)pozicije u GV Zenica

Prije skoro deset godina sam na pisao tekst o tadasnjem sazivu Gradskog vijeca Grada Zenica . Sa ove vremenske distance čini s...