Prije dvije sedmice se sam poslao pismo direktoru J.P. za upravljanje i održavanje sportskih objekata Zenica. Moja namjera je bila da na korektan način ukažem na propuste i stvari koji bi trebalo mijenjati. Imam pravo na to kao stalni korisnih njihovih usluga ali i kao građanin ovog grada iz čijeg budžeta se finansira to isto preduzeće. Nikakav odgovor nisam dobio.
Odlučio sam da javno objavim pismo koje sam poslao. U slučaju da nekada dobijem odgovor i to ću objaviti.
Poštovani,
Ovom prilikom želim da Vam se
obratim kao građanin Zenice koji redovno koristi usluge Arene Zenica koja je
dio sistema koji se naziva J.P. za upravljanje i održavanje sportskih objekata
Zenica.
Kao što rekoh redovni sam
korisnik usluga preduzeća u kojem ste, koliko sam upućen odnedavno direktor. Za
promjenu je lijepo vidjeti nekoga iz čaršije, kako se uobičajeno kaže u Zenici,
i to bivšeg sportistu da je postavljen za direktora takvog preduzeća.
Nakon što smo „potrošili“ svojih
60 minuta na parketu Arene, koje koristimo duži vremenski period srijedom od
19:00 – 20:00 što možete provjeriti, vratili smo se u svlačionice. Većina mojih
kolega je komentarisala da je bolje da se napolju presvučemo. Naime, vratili
smo se u potpuno hladnu svlačionicu. Grijanje nije bilo uključeno, podne
pločice su bile potpuno hladne a visina temperature nedovoljna. Trebate uzeti u
obzir činjenicu da smo se svi, nas 12, u svlačionicu vratili potpuno oznojeni.
Pri tome jedan od tuševa nije bio u funkciji! Dosadašnja praska je bila potpuno
drugačija. Svlačionice su uvijek bile tople, podno grijanje je radilo i svi
tuševi su bili u funkciji a cijena tih usluga je bila 50 maraka. Nadam se da mi
kao korisniku usluga Arene možete objasniti zašto su svlačionice hladne, bez
grijanja i sa pokvarenih tušem! Naravno da smo dežunog radnika pitali da li se
može grijanje uključiti u svlačionici na što smo dobili negativan odgovor.
U svlačionici je postavljena
obavijest da je cijena korištenja sale u tom terminu povećana za 10 maraka.
Apsolutno imam razumijevanja da je današnje tržište jako zahtijevno, nezahvalno
i da nije lako biti menadžer jednog preduzeća. Zasmilite kako je onda
menadžerima u privatnom sektoru. Postavlja se jedno logično pitanje, šta korisnici
vaših usluga dobiju zauzvrat za tih 10 maraka, a nisu imali do sada? Opet ću
vas podsjetiti da smo prije za 50 maraka u okviru korištenja sale imali tople
svlačionice i sa svim tuševima u funkciji.
Pored toga što je u obavijesti
napisano da je povećanje cijena u skladu sa statutom javnog preduzeća, nije li
korektno da svojim stalnim korisnicima pored te obavijesti barem u nekoliko
rečenica objasnite razloge povišenja cijena? U konačnici vi ste javno preduzeće
i to bi trebala biti vaša obaveza, ako ne zakonska onda sigurno obaveza kao
odgovornog i, korisniku usluga, predanog preduzeća.
Nadam se da ćete ovo pismo
shvatiti kao konstruktivnu kritiku usmjerenu na poboljšanje usluga prema
krajnjim korisnicima.
S poštovanjem,
Alen Marijanović
P.S. Obzirom da na zvaničnoj
stranici Arena Zenica http://www.arenazenica.com/kontakti
nema Vašeg maila, i da nije ažurirana, ovo pismo šaljem na mail adresu do koje
sam uspio doći.
Nema komentara:
Objavi komentar