20141106

Samo ti piši, imam ja kantu za smeće!!!

Prije dvije sedmice se sam poslao pismo direktoru J.P. za upravljanje i održavanje sportskih objekata Zenica.  Moja namjera je bila da na korektan način ukažem na propuste i stvari koji bi trebalo mijenjati. Imam pravo na to kao stalni korisnih njihovih usluga ali i kao građanin ovog grada iz čijeg budžeta se finansira to isto preduzeće. Nikakav odgovor nisam dobio. 

Odlučio sam da  javno objavim pismo koje sam poslao. U slučaju da nekada dobijem odgovor i to ću objaviti. 

Poštovani,

Ovom prilikom želim da Vam se obratim kao građanin Zenice koji redovno koristi usluge Arene Zenica koja je dio sistema koji se naziva J.P. za upravljanje i održavanje sportskih objekata Zenica.
Kao što rekoh redovni sam korisnik usluga preduzeća u kojem ste, koliko sam upućen odnedavno direktor. Za promjenu je lijepo vidjeti nekoga iz čaršije, kako se uobičajeno kaže u Zenici, i to bivšeg sportistu da je postavljen za direktora takvog preduzeća.

Nakon što smo „potrošili“ svojih 60 minuta na parketu Arene, koje koristimo duži vremenski period srijedom od 19:00 – 20:00 što možete provjeriti, vratili smo se u svlačionice. Većina mojih kolega je komentarisala da je bolje da se napolju presvučemo. Naime, vratili smo se u potpuno hladnu svlačionicu. Grijanje nije bilo uključeno, podne pločice su bile potpuno hladne a visina temperature nedovoljna. Trebate uzeti u obzir činjenicu da smo se svi, nas 12, u svlačionicu vratili potpuno oznojeni. Pri tome jedan od tuševa nije bio u funkciji! Dosadašnja praska je bila potpuno drugačija. Svlačionice su uvijek bile tople, podno grijanje je radilo i svi tuševi su bili u funkciji a cijena tih usluga je bila 50 maraka. Nadam se da mi kao korisniku usluga Arene možete objasniti zašto su svlačionice hladne, bez grijanja i sa pokvarenih tušem! Naravno da smo dežunog radnika pitali da li se može grijanje uključiti u svlačionici na što smo dobili negativan odgovor.


U svlačionici je postavljena obavijest da je cijena korištenja sale u tom terminu povećana za 10 maraka. Apsolutno imam razumijevanja da je današnje tržište jako zahtijevno, nezahvalno i da nije lako biti menadžer jednog preduzeća. Zasmilite kako je onda menadžerima u privatnom sektoru. Postavlja se jedno logično pitanje, šta korisnici vaših usluga dobiju zauzvrat za tih 10 maraka, a nisu imali do sada? Opet ću vas podsjetiti da smo prije za 50 maraka u okviru korištenja sale imali tople svlačionice i sa svim tuševima u funkciji.


Pored toga što je u obavijesti napisano da je povećanje cijena u skladu sa statutom javnog preduzeća, nije li korektno da svojim stalnim korisnicima pored te obavijesti barem u nekoliko rečenica objasnite razloge povišenja cijena? U konačnici vi ste javno preduzeće i to bi trebala biti vaša obaveza, ako ne zakonska onda sigurno obaveza kao odgovornog i, korisniku usluga, predanog preduzeća.
Nadam se da ćete ovo pismo shvatiti kao konstruktivnu kritiku usmjerenu na poboljšanje usluga prema krajnjim korisnicima.

S poštovanjem,
Alen Marijanović

P.S. Obzirom da na zvaničnoj stranici Arena Zenica http://www.arenazenica.com/kontakti nema Vašeg maila, i da nije ažurirana, ovo pismo šaljem na mail adresu do koje sam uspio doći.

Nema komentara:

Objavi komentar

Kako biti dobar vijećnik (o)pozicije u GV Zenica

Prije skoro deset godina sam na pisao tekst o tadasnjem sazivu Gradskog vijeca Grada Zenica . Sa ove vremenske distance čini s...